R.I.P min hårddisk

DAMN ALLT SOM ÄR PÅ MIN MOTHERFUCKING HÅRDDISK ÄR MOTHERFUCKING BORTA D': 

Ja, min dag förstördes lite där... Så alla ni som ville ha bilder från mig som ni har väntat på, sluta vänta, det finns inget som kan göras, hårddisken är totalförstörd ! Jag har gått misste om ca 50 000 bilder, great ! Bilder som jag aldrig någonsin kan få tillbaka, på min kanin, på Sharlie från travbanan, på Pola från våra träningar etc.. Fittan vad allting suger just nu :D Och jag som skulle ta bilderna, skriva ut dom och lägga upp dom på min vägg, men nu har jag det förstörts... Jävla bitchbögfitta -.-

Sen fanns det något som gjorde min kväll också, men det tänker jag verkligen inte ta här x] om ngn vill veta, så synd ;) 
Sen kan jag även meddela att jag slutat rida Marit nu när vi ändå håller på, så henne blir det inte något mer om, ska hämta hem min ridhjälm därifrån imrrn och pussa henne hejdå :( Anledningen till det tänker jag inte heller ta här !

Sen måste jag bara säga att jag inte kan se seriöst på min svenska / idrottslärare längre xD Upptäckte det idag, hela min inre sida garvade som fan när jag pratade med honom, hahahahah stackarn xD Anledningen till det är att jag läst en grej.. som jag kanske inte borde läst, men nu är det så ;)

Nej nu sova, godnat ! :)

Comments
Posted by: Maja

D: D: D: D: D:

2012-09-19 @ 16:23:43
URL: http://majjjus.blogspot.com
Posted by: Eve

'löooking att my swedish teacher makes me pregnant
#good looking' xD fler än du som känner så ;)

bte, jävlabitchbögfitta... xD

2012-09-20 @ 17:46:50
URL: http://evesch.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0