Stor grym Indian !

Tävlingen gick så jäkla bra, till att börja med ! :D
Indianen var rätt taggad, så vi hoppade fram på den helt vidriga framhoppningsbanan, den var jättekladdig ! Aja, jag & Indianen simmade fram och hoppade lite grann till 75cm !
Inne på banan vart hästen jättepigg, så jag behövde nästan bara hålla koll på honom och styra lite grann så fixade vi allt utan bekymmer ;) Grundomgången och omhoppningen hade jag en jättebra känsla och kom på en andra placering med 0/0 tiden 14,9 :)
85cm hoppade jag fram en gång på vardera hinder, sen stod jag uppe vid komposten och väntade, inne på banan gick allt jättebra, behövde ha lite mer koll på honom där, han var lite lugnare i andra klassen, så det var positivt :D
Grundomgången kändes även här jättebra, omhoppningen for ju totalt xD Först failade vi lite när vi skulle från 8 till 9, så svängen blev enorm, sen kom han med sina jävla monsterhopp över 3 av 4 omhoppningshinder, härlig häst eller ? xD Petade ner 11e hindret, så det blev en delad andra placering där också :D
Det var så kul att höra när jag hade ridit klart så var det jättemånga som kom fram och bara, "ååh det gick ju jättebra för er, det såg jättebra ut !"

Så sjukt vad nöjd jag är över Indian ! 
Har hatat den hästen ända från första gång jag hoppade honom, men nujävlar har jag lärt mig hur den fungerar,  han är så mycket roligare att rida nu :D
Här står vi och väntar på prisutdelningen till 75 klassen ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0