Bloggis

Oj vad mycket man kan ha å göra även om man ege inte har något att göra ! 
Måndag, den evigt jobbiga måndagen som dödar alla mina hopp om framtiden. Skolan var same old, idrotten hade vi lektion då. Den gick jättebra !  Alla verkade nöjda och det var jättekul att ha lektion, dom lyssnade på mina instruktioner även om det var ganska svårt att få det att fastna i hjärnorna på dom, backhanden ska hållas i med båda händer, alla slog den med en hand typ.
Efter lektionen stannade jag och Hanna kvar en stund och hoppade runt där, mina ben vart som spaghetti helt plötsligt så vi åkte hem.
Jag for med Hanna och handlade och sen stannade jag där en stund innan jag for hem, hela kvällen har jag skrivit lite anteckningar till rellaprovet som jag har imorgon, har även pluggat in anteckningarna nu så jag kan allt, hoppas jag ! 
Just nu sitter jag och chattar med Emma, jag sitter och skickar enorma smilisar till henne och har skitroligt (övertrötthet) 
Ska kika 112-aina innan jag går å lägger mig, så Godnatt ! :)
 
[BILDLÖST INLÄGG]

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0