Hammarland

Har befunnit mig i hammarland och fotat Maja & Gul idag ! Är verkligen jättenöjd över bildresultatet så jag ska visa upp dom med glädje idag. Har lärt mig hur mitt objektiv fungerar, eller jag förstår det mycket bättre nu (kom inte på ngt bättre ord). 
Efter det for jag till stan och snackade med Ina & Aino om allt och ingenting, skönt det med ! Sen for jag & Ina på en cruise ner till lemströms kanal och promenerade runt där. 
Jag lagade middag vid 7 och nu sitter jag här, mätt och belåten över en attans god middag och ska redigera bilder !
Det har varit helt sjukt fint väder så jag tog katten med ut och borstade bort massor med päls på henne idag också, hon har redan blivit mycket snyggare i pälsen, längtar såå tills hon får sin sommarpäls, hon är så taskigt brun/grå på vintern, på sommaren är hon ljus & mörkgrå så det är jättefint :)

Men nu ska jag ta mig i kragen och redigerade bilderna så ni får se resultatet. 
Ha en fin kväll !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0