Hopptävling 1.4-2013

Gick helt galet bra ! Indianen var sjukt nervös i början av dagen, han kunde inte stå still en enda sekund så det gällde för mig att skritta runt tills han lugnat sig :)
70 klassen gick bra, vi kom runt felfritt, men det kändes inte så bra, haha ! Det var vingligt som fan och det var fel galopp överallt. Vi kom runt utan fel och hästen var galet pigg !
1 meters klassen var jag så jäkla nervös inför ! Han hade lugnat sig en aning så det gick mycket bättre. Det var lite fel galopper här som där i denna klass också, jag får mig bara med frambenen i galoppombytena, bak följer inte med alls.. Det gick bättre än vad jag trodde, det jag redan visste från början var att jag skulle hållt i honom för mycket, men istället hoppar han utan att jag är beredd och klarar hindret med bravur ! Jag trodde verkligen inte att vi skulle nolla våran 100cm debut !
Så jäkla stolt över grabben i båda klasser ! :D
Film från båda klasser kommer senare, ni får bilder istället ! ↓



Comments
Posted by: Jörgen

Grattis till fint resultat i Sleipner-hoppet

Svar: Tack ! :)
Malin Mattsson

2013-04-01 @ 16:18:16
Posted by: Tamira

Ni var jätteduktiga, grattis! :D

Svar: Tack ! :D
Malin Mattsson

2013-04-01 @ 16:55:53
URL: http://miraeff.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0