Fredag

Herregud va länkar jag börjar ha på min blogg.. Och problemet är att jag läser alla bloggar som är där, och har jag dom inte där så glömmer jag antagligen bort vilka bloggar jag läser, men det blir ju så lååångt.. Skitfult ! Nog för att jag har jättemånga kategorier & arkivet börjar bli riktigt långt så det passar ganska bra in ;)
 
Men annars så är det fredag idag mina vänner ! Tog mig till stan en sväng vid 3 tiden, träffade på Hanna, Felicia & Jonny där, tog även en sväng till Gefoto och köpte mig ett filter. Haha, jag tror bestämt jag får ta det lite lugnt med kamerashoppandet nu ! Men jag sparar åtminståne 500€ ifall att jag skulle ha sönder linsen på objektivet ! Bra att ha ett UV på zoomen då jag antagligen kommer använda det på söndag när jag ska fota på travbanan. Eller iof tävlingen är på grus banan så jag tror det blir 18-135mm objektivet, aja framtiden avgör saken !
Nu sitter jag och läser bloggar och bloggar lite mellan varven. Jag ska bjuda på en film ikväll tänkte jag, kanske inte så givande men ändå.
 
Jag tänkte slänga in ett inlägg från blogg.se appen idag, men den är så galet värdelös så det sket sig.. Kan den inte bara uppdatera sig ?! Den som är till Iphone är ju mycket bättre, plz...
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0