Objektiv nr 4 köpt !

Jag tog mig till stan och köpte mig ett objektiv, vet inte riktigt vart jag fick idén att köpa ännu ett från.. Det ända jag vet är att jag velat haft ett till och att jag velat ha ett sånt, men kanske inte bara för att köpa på måfå, men det måste man också göra ibland ! Men iallafall så är min kameraväska full nu, 4 objektiv & 1 kamerahus, 3 filter, 1 fjärrutlösare och annat smått och gått. Har inte någon plan på att köpa nytt då jag har dom objektiv jag behöver (tror jag) Måste ha UV filter till zoomen & det nya bara sen kan jag ta å spara pengar till något annat :) Ska väl köpa något överavancerat när jag lär mig hur reflexskärmar och sånt fungerar, skulle vilja ha en egen studio hemma !
Men det blev ett sådant ivf ↓ (tror jag, vet inte vad det heter,än!)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0