Onsdag240413

Hej alla därute ! :)
Onsdag idag, vilket innebär att det är 2 dagar kvar till helg (om man inte räknar med idag) Kunde inte blogga igår, eller jag kunde men hade inte tid. Jag for till Medimar direkt efter skolan med Hanna, sen hem, äta middag och sen for jag till stallet och efter det var jag så galet trött så jag kollade ett avsnitt av 112-på liv och död och sen gick jag å la mig. Idag försov jag mig.. igen.. Jag måste verkligen sluta göra det nu, precis nu ! Torsdag & Fredag ska jag vara på första timmen. Jag har Samhälla förhör jag måste läsa på och engelska prov tills på fredag, men det är morgondagens bekymmer, idag är det onsdag och idag ska jag rida, sen ikväll ska jag plugga så jag får se om det blir något mer inlägg på denna blogg idag ! 
Men jag har läst tidningen och ätit nu efter skolan, sen for jag ut till västernäs en snabbis (Dom har lagt ut såna hastighetssaker på vägen där) så jag testade hur fort den gick, men såklart visade den olika båda gånger jag körde förbi så jag blir inte klokare på dendär..
Ska hitta på något att göra i 45 minuter innan jag ska fara iväg till stallet, ha en bra dag :)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0