Söndag !

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat idag ! Men jag har helt enkelt inte haft så överdrivet mycket tid över. Eller ah, idag har det berott på vad jag har prioriterat. 
Idag kl 11 for jag till travbanan, fotade hopptävlingen, bildresultatet vart en katastrof.. Vet inte vad jag har råkat klicka in för inställningar på den, men det ska verkligen åtgärdas för det var verkligen inte roligt att fota idag ! När jag var och fotade Maja vart bilderna helt gudomliga, nu vart alla detaljer jätte oskarpa och allt vitt lyste och blev typ lila, jättemissnöjd ! 
Sen har jag kollat på hoppningen från Scandinavium och redigerat bilder, fittats med Facebook och jag kom underfund idag att jag kan inte lägga till fler bilder i ett album på min facebook sida, är det någon som vet hur jag kan åtgärda problemet ?!?!?
 
Gick även ut och fotade blommor, det har växt massor med blommor runt huset ! Bildresultatet därifrån vart mycket bättre då jag bytte objektiv, och bilderna kommer såfort jag är klar med bilderna från hopptävlingen. Har 2 beställningar som jag ska skicka iväg nu ikväll så antagligen kommer blommorna imorgon ! 
 
Nu ikväll har jag varit uppe hos Hanna och planerat våran idrottslektion som vi har imorgon. Vi hade stooora problem men nu är det åtgärdat så det kommer bli en toppenlektion och jag är jättenöjd att få ha tennis lektion ! (Jag spelade själv i 5 år!) Hade lite problem med hur slagen funkar, men jag har dom på grej nu tror jag. Skulle lätt kunnat anlita min tennistränare jag hade, han var verkligen skitbra på att lära ut, vart befinner han sig nu när jag är i stora behov av honom, hello ? 
 
Innan detta blir allt för långt så tar jag och avslutar här. Ska skicka iväg bilder och sen sova, Godnatt ! :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0