Tisdag020413

Håller på dör av trötthet, haha nejmen jag är galet trött och har varit det hela dagen ! Hatar verkligen när man haft lov och kunnat sova hur länge som helst, och sen dagen efter ska man upp klockan 7, finns ingen rimlig anledning varför jag skulle kliva upp som om det vore liv och död.. På praon flög jag upp ur sängen och lyssnade på musik och hade det skittrevligt på morgonen, haha det är lite skillnad på mina mornar när det är något jag vill göra på dagarna än om jag ska gå till skolan.. xD
Dagens ridlektion skedde på en väldigt trött Indian, jag tror det tog ganska mycket på honom igår. Jag tyckte lätt att han skulle förtjänat en ledig dag då han fortfarande bara är bäbishäst ! Han börjar väl bli lite äldre än bäbishäst nu när han är 7, men för mig är hästar bäbisar tills dom är 10-12 ;) 
Vi red Caprilli då, jag krävde inte så mycket av honom så vi gjorde allt som skulle göras med sån liten ansträngning som möjligt. Det gick ändå bra och jag är nöjd :)
 
Imorgon ska jag upp halv 8 då mopeden ska på däckbyte, skönt så slipper jag slita på dubbarna längre ! 
Åh, jag såg personerna jag jobbade med på praon ikväll, värsta nostalgikicken :3 

Nu ska jag sova då brorsan och hans polare har kollat film som tog slut för typ 10 minuter sen, och jag har lackat naglarna som är torra nu. (oj vilken lögnare jag är, dom är inte torra än xD)
Godnatt !
Random bild från ig på en bäbishäst ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0