Torsdag250413

Fick en jättelust att blogga, men har inget att blogga om så jag skriver om min torsdag.
Började kl. 8, for dit lite sent men det gjorde inget, vi hade hk och Hanna hade börjat förbereda allt så bra så pluspoäng till henne ! Vi hade hk till 10, där hade vi håltimme en timme så jag for hem efter mina böcker som jag glömt hemma och sen for vi till Maxinge en snabbis, jag ändrade mig direkt då jag såg hur galet mycket bilar det var utanför och då var klockan halv 11 ?! Centret hade vart öppet en havltimme, hela Åland var där på samma gång, jag skojar inte ?!
Jag beslöt mig för att vända om och for tillbaka till skolan, gick till 3 och sen for jag & Emma till Maxinge, denna gång gick vi faktiskt in och kikade, det var jättefint därinne ! :) Vi tänkte åka då vi kikat klart, men min moped var inmurad bland massa cyklar så vi fikade och sedan försöka lirka ut mopederna ur en väldigt fullproppad parkering av cyklar, mopeder & bilar. Det har varit parkeringsvakter där hela dagen, och det uppskattar jag något enormt då det hade varit totalkaos och säkert flera ikörningar om dom inte vart där :)
Jag är väldigt glad över att Cubus & Gina stannar i Sverige då alla mina kläder jag har kommer just därifrån och jag hatar att ha likadana kläder som någon annan, haha ! (Synd att H&M har kommit då jag älskar deras kläder) For hem vid halv 5 tiden och sedan fort in till stan.
Jag käkade middag och for till sparhallen för att köpa diskmedel, fortfarande lika kaosat utanför och såklart hade dom inte det diskmedlet jag skulle ha så jag for vidare till kantarellen. Sen låste jag in mig på mitt rum och läste på samhälla och kollat på lite serier på datorn och även hoppningen från Göteborg Horse Show. Nu är det duschen som gäller och sen sova !
Godnatt :)
Bjuder på en fin bild på ett fint landskap ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0