Tråkigtliv.se

Det händer helt seriöst ingenting i mitt liv just nu, väldigt dött här. Har frågat minst 10 pers idag om det händer något speciellt denhär veckan så man har ngt att se fram emot !
Nästa vecka är vi lediga onsdag = SOVA, veckan efter är det kristi himmelsfärd, då är det helgjobbarresa och jag ska bara ta det lugnt och hoppas på att det händer något roligt så man kan göra något händelserikt ! Sen händer det ingenting på 3 veckor, inget speciellt som rubbar skoldagarna (tror jag, säkert är det ngn temadag eller liknande!) 
Eller jo, det ända som händer denhär veckan är att Maxinge öppnar :)
 
Men jag tänkte ta å visa er lite bilder då jag inte har något mer att tillägga här, och dom kommer i separat inlägg !
Idag har jag förövrigt kollat på Hawaii five-0 hela dagen, for till mormor & morfar och firade morfar som fyller år idag, Grattis på dig ! Sen for jag ut och körde = tidsfördriv, att bara fara ut och köra är jäkligt bra tidsfördriv och pengafördriv, bensinen tar lixom slut... Men annars är jag jäkligt glad över att det börjar bli riktigt bra moppeväder, man fryser (nästan) inte ihjäl när man kör, ingen mer is på vägarna och min moppe går helt galet bra nuför tiden, 64 rakväg ! :D
Förövrigt så får ni ha en bra fortsatt kväll :)
Bara för att jag gillar min moppe ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0