Upp 5:00 imorgonbitti då !

Det är ju rea på stan imorgonbitti mellan 6:00-8:00 så jag, Ina & Emma ska gå ! 5 före 6 ska vi mötas i stan så det ska bli intressant. Jag föredrar att sova faktiskt så jag tänkte gå å lägga mig nu men ägnar ngn minut till att fylla i här och berätta för er vad jag tänkte med livet.
Vi ska iaf promenera runt där och äta frukost på stan tänkte vi, ska väl se vad som är på rea och inte, hoppas Lisco är på rea så ska jag storshoppa nagelprodukter och en parfym, men såklart brukar inte det jag vill/behöver ha vara på rea så jag får se imorgon :) 
Jag hoppades verkligen att dom hade rea på Gefoto imorgon så hade jag köpt ett objektiv + motsolsskydd till 2 av mina objektiv. Måste även ha ett UV-filter till zoomen innan solen har ihjäl det.. Inte för att linsen är så känslig, men det är alltid en trygghet att ha filter på hela tiden ifall linsen skulle spricka ! (Det är ju som sagt billigare att köpa ett filter än att laga ett helt objektiv) Jag har 2 filter på 18-135mm's objektivet hela tiden ! (UV & Starfiltret) Sen tror jag inte att jag behöver ha fler objektiv, någon som vill ge tips på bra objektiv samt vad dom är bra för ? Har ett zoom, ett mindre zoom, macro & ska köpa ett med fast brännvidd på 50mm.
 
Men nu måste jag verkligen sova, jag kommer vara som ett tuggummi imorgon och min moped kommer antagligen inte starta då den antagligen vill fortsätta sova, som en normal moped vill ! :)
Påtal om moped så kommer jag sova på den såhär någon gång, det var jäkligt bekvämt ! ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0