ZombieLördag

Har knappt varit hemma alls idag, och det känner jag nu med en tanke på att jag håller på somna sittandes. Jag jobbade i stallet mellan 8 & 4, eller egentligen slutade vi jobba halv 3 (och den historian drar vi någon annan gång) jag fräshade upp mig lite och sen har jag varit med Carro & hennes kille hela dagen, skittrevlig dude hon skaffat sig, mycket bättre än den förra ! :D
Imorgon kommer jag befinna mig på Travbanan mellan 10:45 och sista start, så någon enstaka bild kommer väl upp här och resten upp på min facebook-sida ! Påtal om den så ska jag göra ett par ändringar på den så den blir ännu snyggare. 
Nu ska jag släcka och sova innan jag somnar sittandes med datorn i famnen, godnatt ! :)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0