Anlänt till Strömsholm

Har precis packat upp mesta dels allt i mitt rum, sängen bäddad och kläderna i garderoben ! Imorgon blir det att kliva upp tidigt igen och fara in till stan med mama & papa och fixa svenskt mobilnummer till mig samt köpa en ny mobil, förhoppningsvis, hehe ! 
Första dagen här nudå, inte för att jag hunnit vara här så mycket, men vi kom hit och pappa lossade av husvagnen och vi körde ner min packning till huset där jag sitter nu och kommer vara det närmsta året som kommer. Jag började packa upp lite innan vi for och åt middag, efter det for vi till ett hemköp och jag köpte mat så jag klarar mig ett par dagar, hoppas jag ! :)
For hit igen och plockade in alla matvaror i kyl/frys och sen hände inte så mycket mer som är värt att ta upp. 
Just nu sitter jag här framför datorn, är helt stört trött. klev upp kl 6 imorse, efter typ 4 timmars sömn och har vart vaken i 16 timmar så jag är ganska mos ! 
 
Sitter här och längtar efter ett ordentligt ljudsystem då jag sitter och lyssnar på musik via datorn i ett headset ! Min moppe skulle jag kunna ha här också, meeen dom måste hållas hemma så har jag något kvar hemma iallafall, om inte mamma vill vara snäll och köpa ett nytt ljudsystem som jag har hemma så kan jag ha det gamla här :)
 
Imorgon börjar skolan mina vänner ! Jag hoppas ialla fall att jag kommer trivas i skolan, jag känner redan nu att jag kommer trivas här, så det är lite kul :D 
Tänkte fixa mina naglar innan jag går å lägger mig också så jag skriver nog inget mer ikväll, om jag inte hittar på något förståss ! 
 
Här får ni två bilder på mitt rum som jag tog lite fort ikväll om internetet på mobilen vill fungera, jag har ett dubbelrum och min roommate kommer förhoppningsvis imorgon annars är det ju skumt.. Hon skulle kommit idag men icke !
Skulle verkligen inte klaga över att ha den stora brunvita springaren med mig här ! :3
Aja, mitt internet på mobilen fungerar inte så ni får en bild på mitt badrum, tycker det är jättefräsht  ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0