Dagen före jag åkeeeer

Asså shit, imorgon åker jag till skolan jag drömt om jag vet inte hur länge !
Jag tror inte jag insett att jag faktiskt ska åka tills nu när jag har packat ner hela min garderob & alla ridsaker, hälften av alla grejer är i bilen redan och resten ska ner i bilen imorgon precis innan vi åker.
Jag är så jävla taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, avskydde däremot att säga hejdå till mina underbara vänner som jag inte kommer få se på ett tag och jag har lixom umgåtts med dom varenda liten dag denhär sommaren.. 
Min familj kommer det ju inte va så lätt att säga hejdå till, men sånt är livet ! Vill man ta steget ut måste man också släppa taget om allt man har. 
Jag känner iallafall att jag är redo för detta, jag känner verkligen inte press alls och är helt kolugn. Jag tror inte ens att jag kommer va nervös imorgon, för det första kommer jag seriöst sova hela bilresan dit då jag sitter och färgar håret nu, klockan 1 på natten xD
 
Min dag har bestått av att packa väskor, har 2 stora väskor & 2 lite mindre samt lite grejer löst i en korg, jag borde fan ha fått med mig allt nu ! Jag har umgåtts med Jonny, Ina & Nordh hela kvällen och sagt hejdå till dom + Macke. 
Nu ska jag bara vänta 5 minuter till så hoppar jag i duschen och sen sova så börjar jag ett nytt liv imorgon, lovley ! :D
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0