Det drar ihop sig..

För första gången har jag längtat till skolan redan efter halva sommaren ! På Söndag åker jag ner till Strömsholm och kommer stanna där i 3 år, är så jäkla taggad !
När jag fick hem antagningsbeskedet i juli har jag längtat och väntat till att augusti ska börja, nu är vi inne i augusti och jag bor hemma i 5 dagar till. Kommer säkert vara världens nervvrak på söndag då jag känner en person som ska dit så det kommer bli en intressant upplevelse !
Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha med mig, jag ska tömma min garderob, eventuellt ta med mitt ljudsystem (skulle blivit bättre om jag haft eget rum, får tänka om lite nu när jag ska dela med en annan tjej) Kommer seriöst dö om jag inte får lyssna på musik i ordentligt ljudsystem (och nu syftar jag på mobilhögtalare) ehm.. min tvättkorg och typ tvättmedel.. Jag kommer fan inte långt på det xD
 
Min kamera kommer inte komma med nu på söndag tror jag bestämt.. Måste få svar från cyberphoto ang hur jag ska få min kamera fixad, och sen lämna in den på lagning.. Jag kommer få kameraabstinensssssssss !?!? (har redan världens sug efter att få gå ut och fota och få bra bilder, går inte sålänge kameran inte kan hålla isär färgerna..)
Jag börjar fundera på om man faktiskt ska ta sig i kragen och börja förbereda lite iallafall, 5 dagar går fort som fan, det är redan tisdag. Behöver köpa mer kläder att ha i stallet och så, jag äger typ bara tjocktröjor med huva och det var ju förståss a big no-no där så.. Fler pikéer behövs, funderar på att köpa några från Gina, har kollat på hööks men hittade inga som är lika snygg som min rosa, heheheheh :D
 
Jag är ialla fall väldigt taggad och jag hoppas över allt annat att jag kommer trivas på Strömsholm och att jag kommer stanna där alla 3 åren, jag har en tendens att bli skoltrött väldigt fort. Jag tänker verkligen inte slösa bort något år för att jag valt att hoppa av, jag vill till Polishögskolan så fort det bara är möjligt ! Jag räknar ner.. 
 
Kolla på detta, dethär är fan inte bra alltså.. ↓ (Det går inte att göra något åt saken, jag har återställt kameran 440,5 gång redan, båda bilder är oredigerade)


TAGGAR !!
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0