Första veckan

Jag kan bara säga att jag gillar denhär skolan :D
Fredagarna kommer definitivt vara en dag som kommer vara en av favoriterna för mig ! Idag hade vi morgonstalltjänst och sen red vi ut en sväng, och sen slutade vi så det va lite skönt. Jag fick rida en häst vid namn Qurir, han va rätt söt ! 21 år gammal gubbe men gick ändå att rida och hade bra fart i benen, han va lite små mysig att rida, jävligt hård i käften men det blev bättre efter att man mjukat upp honom lite grann.
Haha vissa hästar var lite galna, vissa stod på bakbenen och vissa på frambenen, hästen jag red brevid kickade mot Qurir & mig 2 gånger, så jag höll mig på avstånd då vi travade, hehe alla red på höger sida av galoppbanan och jag red så lååååångt till vänster det gick och lite till ! 
Skulle han inte va så stel så hade jag nog gillat den. 
 
Jag, Elvira & Sofie for in till Hallsta och handlade lite efter det och sen glodde vi lite tv och jag gick upp och la mig en stund, nu har vi städat lite uppe på taket (varför man nu behöver städa där? Elviras idé) Och nu sitter jag här och ska precis ta och sova tills imorgon är planen !
 
Ska ta och köpa en jacka och en piké nästa vecka hade jag tänkt, så mamma du får jättegärna lägga in lite pengar på mitt konto ;)
 
Nu ska jaaag se vad Elvira har för sig innan jag går å lägger mig, Godnatt ! :)
 
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0