Fredag

Ber om ursäkt för ingen bloggning idag, har knappt varit hemma alls idag.
Jag vaknade lite över 9, sen kom Ina hem till mig en och en halv timme typ. Sen duschade jag och fixade mig och drog ut en sväng, for hem igen och städade mitt rum och började packa lite, har tömt 1 av 4 skåp i min garderob så jag har lite kvar än..
Morgondagen får gå åt att packa resten, måste ju fan tömma hela jäkla lägenheten upp och ner för att få med mig allt ! 
Sen for jag och väntade på Ina utanför Lusse kvart över 2, sen for vi till sjukhuset och hälsade på Jonny. Jag & Ina for vidare, hem till henne en sväng, sen for vi till stan och käkade och sen vid kvart i 7 for jag till sjukhuset igen och va social med Jonny och kom hem nu kvart över 11, så jag satt där i 4,5 timme... ehehhehe upps ! Jag tror nog att läkarna tröttnade på mig där faktiskt..
 
Så nu när jag kom hem är första gången min dator är igång och nu passade jag på  att blogga ! Tänkte fara ut en lite sväng till en snabbis, ska fara ut och kika efter en grej. 
Har egentligen ingenting att säga idag, ett inlägg för dagen har jag pusslat ihop, så jag säger godnatt nu ! :)

Eftersom min kamera är kaputt och jag missade travet idag så kan ni få en arkivbild från tidigare trav ! ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0