Mattssonmalin.blogg.se → Mattssonmalin.se ?

Precis som rubriken säger tänker jag börja blogga med .se domän istället för blogg.se. Dels för att det ser snyggare ut och för att det inte är så långt !
 
Jag ska också brodera min bloggadress på ryggen på en av mina jackor, då ser det mycket bättre ut om det står "MattssonMalin.se" istället för "MattssonMalin.blogg.se"
Ska eventuellt brodera in det på två jackor, får se lite. Iallafall på min tunna regnjacka jag köpte på Hööks som är helt basic svart så blir det lite snyggare om det är något på den, så på ryggen kommer det stå mitt namn och min bloggadress, och på framme på bröstet kommer det stå Malin Mattsson Photography i två rader lite snyggt :) Har inte riktigt bestämt mig helt om det än, och på min horze jacka kommer jag eventuellt också att brodera in min bloggadress på ryggen.
 
Något i stil med detta ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0