Min första torsdag på RS !

Har varit här ett par dagar nu och jag börjar känna att jag har mer koll på läget och börjar känna allt fler och fler, det blir nog bra dethär också bara det blir färdigt !
 
Har inte så mycket tid på mig här just nu så jag slänger bara in ett hej och att jag inte har så mycket tid på mig att blogga på dagarna och min dator är inte högt prio här så det kommer väl ett eller annat inlägg nu som då ! 
Jag har lektion om 15 minuter så jag ska precis börja avdunsta härifrån så småningom och ta min cykel och cykla till ridhuset. 
Jag har planer på att komma hem nästa vecka tror jag, så dom jag lovade att fota nu under sommarlovet vill ha bilder så är det bara att hojta till då min kamera är på service nu och borde förhoppningsvis vara tillbaka tills jag kommer hem !
 
Nej nu ska jag avdunsta, hejdå ! :D
morgonstalltjänst, vattna ridhus för hand ↓
 

Comments
Posted by: Maja

Gissa om jag och Goldie vill ha nya bilder! ;) Och sen vill vi höra allt om Strömsholm! :D

Svar: Jag kommer om min kamera fungerar ! :)
Malin Mattsson

2013-08-22 @ 15:43:46
URL: http://majaclemes.blogg.se/

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0