Onsdag

Hela min onsdag for ju iväg då jag sov till typ 4, och jag for ut vid 8 och kom hem nu vid 3. Så ja, jag har helt vänt dygnet fel och nu ska jag rätta till det och dygna denna natt ! Jag är hemma i typ 3 dagar till och har jag fel dygnsrytm när jag kommer till Strömsholm är jag ju körd, helt på riktigt..
 
Men iaf, jag hade en riktigt trevlig kväll, den avslutades lite långsamt då det inte var en ända jävel på stan så jag & Jonny åkte runt överallt på min moped i hopp om att hitta någon i 20 km/h, så att vara rädd för att köra för fort var jag ju verkligen inte, haha ! 
 
Resten av natten och dagen kommer att tillbringas hemma, får se om jag drar mig in mot stan imorgon och köper ett topplack (nagellack) då mitt har försvunnit helt.. Alla mina vänner går i skola så jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra imorgon & på fredag-dag medan dom är tråkiga nog att gå i skola ! Själv har man ju sommarlov fortfarande :D
Jag har fortfarande inte en blekaste aning om vad jag ska ha med mig till Strömsholm.. Jag har iaf fått bostadsbidragspappret inlämnat (typ förra veckan,haha) och jag har fyllt i FPA pappret som mamma får lämna in på fredag då jag inte vet vad jag ska fylla i, vissa punkter har jag fått ifyllda men inte alla. Hahaha ojoj jag känner mig så inte redo att flytta hemifrån, känner mig helt sjukt jävla vilsen ! Ska bli skönt att komma hemifrån och få växa upp och få ta ansvar över mat, ekonomi & boende själv :)
Skulle behöva fara och hämta en cykel från mormor också, hur jag nu ska få hem den har jag ingen aning om, för cykla hem den, det tänker jag verkligen inte göra..
 
Jag hade verkligen inget att skriva men tydligen fick jag igenom ett helt inlägg som faktiskt har någon mening att publicera, jag avskyr att man skriver ett inlägg på typ 3 rader, makes no sence att ens orka logga in på bloggen för att skriva ett inlägg på 3 rader (beroende på innehåll !)

Kan bjuda på en bild jag fixade igår på Maja & Goldie, jag tycker själv den är jättemysig ! ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0