Hallå i stugan !

Ser att det faktiskt är några som fortfarande hänger med här även om det står väldigt stilla, kul att se ! Jag tänkte om man kanske skulle uppta bloggandet igen.. ? Iallafall nu när jag är hemma och sen får vi helt enkelt se vad som händer när jag åker tillbaka till skolan.
 
Jag har jullov nu, kom hem i lördags ! Har inte gjort något vettigt alls hittills, jag ska fara och hälsa på Sharlie nästa vecka och det är väl det ända vettiga jag ska göra typ. Julen har precis dragit förbi och jag har allt annat än julfeelings i kroppen, jag fick en ny dator, pengar & choklad till julklappar, jag är verkligen asnöjd över datorn !! Sitter right now och överför allt som finns på min gamla dator till min nya för att sedan ge den förra till Malin, ska systemåterställa den och få den riktigt fin så får hon ha den under tiden vi är i skolan (i hopp om att hon verkligen inte lägger in massa skit på den så det kommer massa virus och skit på den) så ska jag se hur länge den håller :)
 
Jag måste ge min blogg en makeover, har haft denhär designen i fyrahundra och ett halvt år nu, så det är väl nästa på agendan så får vi se senare om vi fortsätter, den kan ju inte vara grön och med en häst jag inte ens rider längre, nog för att den är rätt snygg... Lite mer Strömsholmig får den nog allt ta och bli !
 
Puss och kram och ha ett bra fortsatt lov :D
Arkivbild ↓
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0