Avslutningsbekymmer...?

Kollade in på Nathas blogg just där hon skrev att det är avslutning snart och det kanske är dags att söka upp en klänning.. ? Fan, jag hatar just såna tillställningar där man måste ha klänning på sig och klä upp sig och massa annat x] Jag håller ju på syr en klänning, och jag får se när den är klar om jag använder den eller inte ! Hittade en rosa långklänning på Nelly just faktiskt, ganska snygg :)
Man behöver inte ha vit klänning på sig va ? Rosa eller ljusblå passar väl också ? 
 
äääh, ångesten som kommer upp om att detta är sista avslutningen i hela grundskolan (SKÖNT SOM FAN :D) (gymnasie, here I come!!) men klart man vill vara riktigt snygg då också ju.. Aja, vi fortsätter ångesten om några månader då det börjar bli dags att välja ut en klänning, jag tror faktiskt inte att det kommer bli några större fel på min klänning jag syr men jag känner nu i dagsläget att jag vill ha långklänning.. Eller så bara syr jag min klänning längre.. ? ;)

Nu måste jag verkligen sova, Godnatt ! :)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0