Lite kort fakta

Min plan med att gå å lägga mig tidigt idag försvann ju ganska direkt x] Tänkte ta min dusch typ 11, men den blev typ halv 12, har precis lackat naglarna så jag ska precis sova. 
Sista dagen imorgon innan sportlovet, haha tänk att det är sista sportlovet i nian, det går framåt och det är underbart ! :D
Ska väl vara hemma i helgen, samt måndag -> onsdag, Torsdag far jag över till Stockholm om Stellas föräldrar låter mig komma dit och Stella får vara hemma förståss... Hur får man jätteenvisa föräldrar att ändra sig ? :o
Min dator håller ju förstås på ramla i 1000 bitar, haha nejmen en knapp har lossnat och 3 stycken fungerar inte, någon som har en över jag kan få ? Jag känner att jag måste fabriksåterställa min mobil också, haha den är verkligen jätteseg, måste köpa ett minneskort att ha i den då minnet är fullt.

Nu blir det sängen, sådeså, Godnatt ! :)
Ni kan få en bild från min Instagram på Osten ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0