Lördag = Sportlov

Sitter och väntar på att Natha ska ringa mig, chattar med Amanda på facebook och dunkar musik i min ensamhet !
Skulle vart ner till hästarna idag, men jag försov mig så jag åker dit imorgon istället. Sov lite till istället, har legat i min säng och spelat facebookspel, läst bloggar och messat med ngn liten mänska nu som då :)
Åt middag och nu landade jag i min säng igen.. Mina föräldrar låter mig inte fara någonstans så ja.. Hela mitt lov kommer se ut såhär om ni vill veta, jag kommer gå på gymmet hela veckan så jag för röra på mig lite ialla fall. Ska fara å simma en dag, ska simma längder en timme ungefär, Så Skönt :D

Jag vill ha en ny dator nu... Det går knappt att skriva, kul !
Ha en bra kväll alla ! :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0