Nytt & fräscht ! :)

Som ni kanske lagt märkte till nudå är att jag har bytt header och färg på min blogg ! Jag hade tänkt byta design också, men eftersom jag håller på pysslar på en egen nu så kände jag helt enkelt för att fräscha upp den lite med ny färg. Tänkte ha den vinröd först, men bytte till marinblå :) Jag kände att texten på min header (främst M:en) är väldigt intressanta, just därför valde jag texten, den är ju som sagt tillfällig !
Dessa fruktansvärt irriterande små rosa hjärtan som är fan överallt är ni inte ensamma om att störa er på, dom är fula och mest ivägen !
Sen har ni kanske märkt att mina älskade smilisar är borta, och inte har varit här på ett långt tag är för att denna kodmall har fuckat upp sig totalt och det vill inte fungera som jag vill..
Sen är min dator sönder, så det är ganska intressant och se hur länge den faktiskt lever :D
Men nu ska jag krypa under täcket och sova, tänkte överraska mina föräldrar med frukost imorgon bitti ;)
Godnatt :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0