Tisdag

Skolan gick ganska snabbt idag, vi hade Musik, Geografi, Historia (skrev rellaprov och snackade skit med studiehandledaren), matte, engelska, HK två timmar ! Observera att vi lagade faslagsbullar, och jag älskar faslagsbullar så jag klagar inte :D
Det luktar jättegott av middagen som pappa står å lagar så man håller ju på hungrar sönder här..
Ikväll är det ridning som gäller, jag hoppas verkligen innerst inne att jag får rida Indianen, har inte ridit honom sen förra terminen och jag håller på får något riktigt abstinensbesvär..
Tänkte bara fylla i att Bianca har något stort fel hon också, hon springer fan fort som fan av ena sidan av soffan för att sova, sen lägger hon sig ner och ligger där en stund, fort som fan upp och springa till något annat hörn på soffan för att sova, nu ligger hon i fönstret och glor ut ! 
Nejnu middag innan jag hungrar sönder :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0