Beslutsångest ? Japp !

Kan ni hjälpa mig lite här ? Ja men tack vad snällt ! :)
Jag fick 600 i julklapp, nu kom den beslutsångesten vad jag ska använda pengarna till..
Jag får motorcykelkort för pengarna, jag säljer min moped för att få pengar till motorcykel (vet modell och hela skiten redan).
Vill även ha kamerautrustning såsom objektiv, batterigrepp osv.
Sen glor jag lite på ny ridhjälm, GPA Speed Air skulle jag inte klaga på, vill även ha en Charles Owen hjälm :) (Jag fyller ju 18 om ngt år och min första bil ska köpas, och jag har inte valt den billigaste bilen)

Vad är smart att satsa på ?
Kamerautrustning är alltid jättebra att ha då jag vill ha mer och bättre utrustning till min kamera, jag fyller snart 16 och får friheten att ta 125a körkort.. Hjälp ! :s

Hej jag behöver ett jobb, puss på skolan, du förstör möjligheterna här känner jag !
(arkivbild ↓)




Comments
Posted by: Stella

spara till din camaro eller köp kamerautrustning, motorcykel kort är som jag redan sagt x antal gånger ovärt ;)

2013-01-05 @ 00:42:33
URL: http://ssiren.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0