Beställt hem !

Klickade just hem lite grejer till min kamera ! Vart så jäkla dyrt, men jag hoppas verkligen att det är värt det, kommer även köpa ännu ett objektiv såfort jag får en slant över :) Haha det beror på om det får plats i min kameraväska xD

Telezoom Canon EF 70-300mm 4-5.6 IS USM, ett av Canons bästa zoomobjektiv ! ↓
Telezoom Canon EF 70-300/4-5,6 IS USM

Bakre Objektivlock ↓
Objektivlock Canon Bakre objektivlock E för EOS (original)

Hova starfilter 6uddigt ↓
Färg/effekt-filter Hoya Star-six, 6-uddigt stjärnfilter 67mm


Velbon C-600 videostativ, 67-163cm ↓
Stativ med panorama- eller videohuvud Velbon C-600 videostativ, höjd: 67-163 cm, vikt 2,0kg
 

Comments
Posted by: Maja

Sen när guldis kommer måste du komma och fota mig och henne! :D

2013-01-11 @ 15:41:58
URL: http://majjjus.blogspot.com

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0