Den första onsdagen 2013

Började jättebra ! :D
Klev upp kvart i 3 och gick i duschen, fixade mig, åt osv och for in till stan. Hämtade ut mitt paket från posten (som jag inte tänker berätta vad är för något) for vidare till stallet. 
Fick rida Jullan, tänkte att lektionen skulle gå.. kanske inte den bästa ridlektion i världens historia, men så fort allt kan vända ! Lektionen gick så jäääävla bra, Jullan var jättefin hela lektionen :)
Vi jobbade lösgjörande, åttvolter och skänkelvikningar på båge längs långsidan. Julia jobbade jättebra och hade en ganska bra och stadig form under passet, ibland for det lite grann, typ galoppen där hon inte orkar bära sig så jag lät henne gå på framåt bara !
Efter lektionen sa Nadja "Jättebra jobbat idag, det märks att ni känner varandra, jag är imponerad!" Jag kände mig ganska bra för en sekund eller två där :3

Vi for hem direkt efter lektionen, for och handlade paj och mat. 
Nu sitter vi igen i min säng och chillar gärnet och laddar för att kladda in ansiktet i gegga :3 
Ha det bra alla nu ! :)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0