Fredag imorgon !

Fredag, kom till mig älskling ! Du är en aning efterlängtad !
Vet ni vad jag märkt, mina älskade smilisar har försvunnit, jag måste fixa tillbaka dom. Detdär hjälpte ju, inget hände, ska testa igen.. Nopp fortfarande inget, testar senare ! Både min mobil och dator håller på kraschar i hundra olika bitar.. Någon som vill sponsra en hårddisk ? ;)
Har vart på möte i skolan idag och ja.. Min lärare tycker då att jag är så nere och deppig 24/7 så hon tipsade om att jag ska börja knarka sömntabletter, namnam ! Vi väntar lite så får vi se va som händer :)
Skulle behöva fara bort och rensa tankarna och komma tillbaka och få en nystart, borde fokusera på framtiden, jag vill ju in på Strömsholm, ska skicka in ansökan nästa vecka, och som det ser ut just nu så kommer jag inte komma in och då vet jag seriöst inte vad jag gör xD
Nejnu sova, godnatt ! :)

[BILDLÖST INLÄGG]

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0