Lördag

Har inte en sån jättestor blogglust, men jag gör väl det nu för att jag är inloggad på bloggen och jag har inte uppdaterat idag !
Vaknade vid 3, åt frukost och for till Sleipner. Fotade Ina & Masa i ridhus, haha jag trodde bilderna skulle bli värsta kakka men dom blev ganska bra faktiskt ! Jag har inte kollat igenom bilderna, dom är faktiskt inte ens i datorn än så dom får vänta..
Nu ikväll har jag inte gjort något alls faktiskt, kollat på film med familjen :)

Imorgon bär det av till finström för att provrida medryttarhäst, ett svart kallblodssto, jättefin !
Hör av mig imorgon om hur det gick !
Oh Fuck my life, skola på måndag... tur att de e 41 dagar tills vi har lov nästa gång :)

Kollade den nya Flicka här om dagen, filmen kändes väldigt typisk och verkligen inte som dom andra Flickafilmerna !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0