Måndag 140113

Måndag, jag hatar verkligen den känslan man får när det är måndag och man inser att man har hela veckan kvar innan det blir helg ! 
Somnade halv 6 så jag försov mig lagom mycket, kom till skolan 20 före 12.. Jag och Hanna fick hjälp med grammatiken och sen historiatimme. På idrotten for vi till Ålands sjösäkerhetscentrum, det var skitkul att simma runt där i vågor ! Vi började med att hoppa i från 3 meter i iiiiiiskallt vatten, man fick ju fan en kallchock när man hoppade i, haha inte riktigt men nästan ;) Sen simmade vi runt överallt i vågor, det jobbiga med det var ju att jag inte kunde hålla mig över ytan, vet inte vad som hände där faktiskt, fick typ andningsproblem så jag försökte komma till kanten och försöka hålla mig vid liv x] Sen var det att kliva i en flotte och sitta där och frysa i stormväder och regn och hela köret. Vi var kanske i vattnet runt 15 minuter, så fort in och kliva i en vaaarm dusch för att sedan värma sig i bastun :D 

Det som var lagom kul var ju att dra på sig moppehjälmen på blött hår... Aja hem och torka håret och fixa sminket sen for jag in till stan en snabbis, fikade med Hanna & Jonny, sen körde jag runt stan lite innan jag insåg att jag kan fara till ngn bilskola och kolla lite hur mycket det kostar att ta körkort för lätt motorcykel och lite sånt, det verkade dock som om bilskolan var stängd så jag sket i det och kollade på deras hemsida. 
Oj, detta vart väldigt långt så jag slutar här !


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0