Medryttarponny

Var ju och provred en häst igår ! :) Kallblodstravare på 13 år, hon har gått trav förut men håller på skolas om. Tiden räckte dock inte till så ägaren vill ha hjälp med det !
Vi babblade på om Fanny, borstade sadlade och red iväg på en skrittur. Hon hade bra med energi och verkade vara en häst med jättebra kliv och bra framåtbjudning :) Ägaren vill ha hjälp med att muskla upp henne, har redan börjat planera på lite hur jag ska få upp åtminståne rygg och rumpmuskler. Hon ska även hoppas mer och utbildas mer inom dressyren om jag inte minns helt fel.
Vi får se vart framtiden tar oss, men nu i början ska jag först och främst lära känna henne och se hur hon fungerar ! Jag tror nog vi kommer komma bra överrens :)

Bild från ägarens facebook ↓

Comments
Posted by: Maja

Ooh, vad är det för ngn? :) vems?

2013-01-07 @ 21:17:59
URL: http://majjjus.blogspot.com
Posted by: elise

finns världens bästa ridvägar ute i svartsmara lär du märka sen till våren ;)

2013-01-08 @ 18:37:24
URL: http://eliwse.blogg.se
Posted by: cassandra

åh, fina fanny! jag red henne lite förut, hon är ett busfrö men hur ljuvlig som helst! Karola och alla andra i stallet är jätte trevliga! hoppas det går bra för er! :)

2013-01-08 @ 23:57:47

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0