Sönder dator ?

Förlåt för att min uppdatering suger för tillfället, men min dator har gått en aning sönder, vissa knappar fungerar inte att trycka på ! Sen är den allmänt seg och blir varm på beloppet inom 5 minuter och jag skojar verkligen inte med att den blir varm, den blir kokhet !
Har en uppgift som måste lämnas in vilket jag inte kan göra då jag kommer slänga min dator ut genom fönstret om jag ens försöker ;)
Skolan är just nu uppochner, har skrivit 1 av 3 prov, fysikprovet skrev jag inte ett ända ord på, inte ens mitt namn, Biologin sket jag i helt och hållet ! Är så galet utsliten, kan sova upp mot 10 timmar och är så trött som om jag skulle sovit 2 timmar eller inte sovit alls, inte alls irriterande..

Nu ska jag duscha och sen glo på det nya avsnittet av five-0 och sen sova antar jag ! :)
Hade !

Skulle gärna lappa ihop det om det gick, puss och hej !

Lite musik ? :)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0