Torsdag

Oj, vad klockan blev mycket ! Ska ta å lägga mig så jag kommer till skolan i tid imorgon. Har precis kollat Last Resort och fastnade framför datorn, så jag ska ta min dusch nu och sen sova :)
Tänkte berätta lite om att jag var till han med travhästen idag, just nu blir det att kolla stallrutinerna, kolla när hästarna tränas till dubbelkärran är i skick för att ägaren ska visa mig hur hästarna ska köras och hur man gör för ett säkert sätt, sen är det meningen att jag ska börja köra hästarna själv ! Det finns ett tioårigt sto som jag kommer köra och peta på :) Sen pratade vi om allt möjligt, så jag ska upp dit på lördag och kolla när dom kör osv.
Gick in till stallet där Sharlie stod och hälsade på honom, han verkade må bra :D Jag vart däremot väldigt ledsen över att hans lugg är klippt och hans hovskägg är bortrakat... Sen har hästen blivit grå då precis hela han är rakad, inte snyggt någonstans.. :/ Hoppas det växer ut och han blir brun och fin :D

Nu måste jag verkligen gå och duscha och fixa mig klar för sängen ! Godnatt alla !

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0