TVD 4x11

Nu jävlar vart jag frustrerad ! Kollade just på senaste tvd avsnittet, slutet på avsnittet sa Elena till Jeremy "If a original vampire dies, a houndred, maybe thousands of vampires dies.You are gonna kill Kol instead" Och i hela jäkla avsnittet satt jag "rör honom inte, låt honom vara, låt Kol vara!" Om han dör nu kommer jag bli skitarg, så om alla bara slutar peta på Kol och gör mig glad, och gör Nate glad att han får spela en roll som är med i fler avsnitt så blir alla jättelyckliga ! :D
Men annars var avsnittet jättebra, och längtar verkligen tills nästa avsnitt ! Hela säson 4 har spårat ur totalt.. Till avsnitt 9 var tvd helt värdelöst, jag skojar inte, jag tyckte att säsong 4 var överdriven och blev tråkig.. Men nu verkar det som tvd kommer upp på fötter igen ! :)
Är inte så stort fan över hans frisyr i säsong 4, men hela han är så perfekt ^.^
Så galet perfekt ♥ ↓ 



 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0