20 dagar !

Om 20 dagar är det hejdå Åland för 3 år framöver ! 
För första gången på 9 år ser jag faktiskt framemot att börja skolan igen efter sommarlovet, ska bli hur kul som helst att gå en skola jag valt själv och får göra det jag vill på dagarna, peta på hästar i mängder. Bara en skola kvar till högskolan och sen är jag klar med skola och får jobba med det jag vill, längtar ! :D
 
Jag har verkligen inte haft någon blogglust över huvudtaget, haha nejmen jag har varit med stella hela sommaren typ eller så har jag inte varit hemma och jag har inte velat dra igång och vara osocial medan hon är här lixom. 
Rockoff veckan var helt underbar, har haft skitkul alla kvällar med mina underbara vänner !
Tänkte att jag skulle börja blogga lite mer sen när jag börjar Strömsholm så antar jag att det blir lite intressantare här i livet då jag inte har så mycket aktiviteter jag håller på med nu under sommaren.
 
Nu ska jag förbereda mig för utgång, ska väl hitta på något i det mindre vackra vädret, har suttit inne hela dagen och jag hoppas inte det kommer börja regna när vi går ut ! 
 
Ha det bra nu alla som läser detta ! :D

 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0