9 år av blod, svett och tårar !

Kan inte fatta det än.. ! Har gått klart 9 år i grundskolan, nu känner jag att mitt liv börjar ! Sista natten som jag fortfarande behöver vakna för att sätta min fot innanför väggarna i strandnäs skola. Jag gick i skola i 2 veckor innan jag insåg att skolan var verkligen jättetråkig ! Redan i första klass, med 8 år kvar hade jag tröttnat så ni kan ju gissa hur sjukt jävla trött jag är på skolan nu ? xD
Är helt sjukt taggad inför morgondagen ! Ska upp vid 8 för att fixa mig klar, min klänning hänger på en galje på min garderobsdörr och skorna är i lådan på golvet, det kommer bli jättesnyggt ! 
Alla ni som gått 9 år i skola, jag antar att ni också är helt sjukt taggade och det kommer bli eran bästa dag i era liv, för tro mig, det kommer vara den bästa dagen i mitt liv so far ! :D 

Det senaste året har varit helt sjuuuukt mycket drama och problem hit och dit, jag har slitit som en jävla jude för att få 10 i idrott, känns inte som jag kommer få det men jag hoppas ! Period 2 var helt jävla down period, var deprimerad som faaan och sen period 3 sov jag bort. Har inte bra betyg, men jag har tillräkligt bra betyg för att jag ska klara mig. Period 1 pluggade jag som jag vet inte vad, jag höjde upp mitt medel sjukt massor och skrev bra på alla prov och förhör, dock förstörde jag allt sen.
 
Ska ta bort mitt smink nu och sen lacka tånaglarna (?) i samma gröna färg som min klänning och sen sova, har lite problem att gå i mina skor fortfarande, haha dom är sjukt höga ?! Jag gick en stund med dom idag och igår så hoppas det inte ser allt förjävligt ut imorgon, heheheheh ! 
 
Nu har jag skrivit av mig tillräckligt, är ganska frustrerad på allt just nu men ändå sjukt taggad så jag ville skriva lite ! :) 
Godnatt och imorgon kommer antagligen skriva ett "jag-är-så-lycklig"-inlägg imorgon, haha !
8ns avslutning ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0