Hemmaaaa !!

Sitter i min säng med min älskade katt igen, hon kinda sover brevid mig och jag ska kolla på första, andra & fjärde filmen av Fast and Furious hade jag i tanken ! (inte tredje då jag inte känner att det är lönt att kolla på den då filk säger att den är värdelös och att det inte ens är samma skådisar i den, pussys !)
 
Klev upp kl 6 imorse för att ta första båten från kapellskär hem, är jäkligt trött och alla mina vänner är typ överallt, orkar inte gå ut ikväll känner jag.
 
Haft en superrolig vecka i Sverige, har köpt en ny jacka att ha i vardagen, en stalljacka, en ny tjocktröja från Hööks, en ny plånbok, och säkert något till. Jag har sökt runt efter en snygg militärfärgad jacka och hittade en för ett rimligt pris så jag tog den :)
Ridjackan är helt basic svart, supertunn och regntät så den blir nog helt kanon att ha på ridlägret ! 
 
Nejnu ska jag sätta igång med filmkollandet innan det blir allt för sent,
Ha det så bra mina vänner och läsare :)
Här ser ni min nya jacka också ! ↓
 
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0