Listaaaaaaaa

STEG 1
Namn: Malin Ann-Cathrine Mattsson
Födelseplats: Mariehamn
Bor: Mariehamn
Ögonfärg: Grön/Grå
Hårfärg: Brunett
Skostorlek: 39
Höger eller vänsterhänt: Höger

 

STEG2

Skor som du bar idag: Skateskor
Dina svagheter: Säkert finns det väl någon, är väldigt säker i mig själv !
Rädsla: Klatustrofobi, matrestfobi, haha nejmen jag är seriöst livrädd för matrester..

 

STEG 3
Första tanke när du vaknar: "Vad är klockan ?"
Sista tanke när somnar du: Olika från dag till dag !

 

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola f!
McDonalds eller Frasses: Donkidonk !
Vans eller Converse: Vans
Lipton Ice Tea eller Nestea: Dricker varmt te..
Choklad eller vaniljglass: Choklad

 

STEG 5
Svär du?: Händer
Sjunger du?: Väldigt mycket !
Duschar du varje dag? Aaaaah

Röker du?: Ne

Gillar du skolan?: Ne ! Hoppas Gymnasie är roligare !
Har du bra självförtroende?: Hahaha jaa, ibland för bra xD
Kommer du överens med dina föräldrar?: Japp !

 

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? Ja
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Ne
Ätit sushi?: Ne
Stått på scen? Ne
Skejtat: Ne
Bakat?: Jo
Stulit: Ne
Rakat dig?: jooo
Kramat någon?: Yes

 

STEG 7
Har du någonsin..

Blivit kallad hora? Säkert har jag väl det, jag lyssnar inte på såntdär och memorerar det verkligen inte !
Blivit nerslagen? Nej
Busring någon?: Jaaa
Gjort något som du ångrade?: Absolut
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Typ alla prov jag skrivit i 8an xD
Kastat en sten på nån ruta?: Knappast

 

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Vill inte ha såna ! Men isåfall något internationellt :)
Hur vill du dö? Gammal och grå
Vad vill du bli när du blir äldre? Polis !

 

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? No fence, men jag gillar mitt liv !
Antal CD-skivor du äger?  Ingeeeen 
Antal piercings? None
Antal tatueringar?: None
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Har hänt ett par gånger !

 

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Sova
Vad ska du göra i vinter?: Plugga
När tar du studenten?: I framtiden
Vad gör du efter gymnasiet? Förhoppningsvis jobbar ett år innan jag går vidare i ännu mera skola
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Beror på om jag får jobb där eller inte
Vad händer till helgen? Sitta ute i Eckerö och mögla !
Vad vill du helst göra just nu? Dricka vatten

 

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Helst inte
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ögonen
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Den som hittar en !
Vem är den perversaste person du känner? Haha jag vet inte xD
Hur många gånger har du varit utomlands? Räknas Sverige & Finland ?
Vilket land är bäst? Jag har aldrig varit i Australien, men skulle jag någon gång hamna där skulle jag inte ta mig tillbaka ! ;)


Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0