Påväg hem !

Sitter på bussen påväg upp till kapellskär ! Det är allt annat än bra väder, bajsmörka moln och jag lovar er att det kommer börja regna och blåsa innan vi kommit ombord på båten..
Tänkte bara visa ett levnadstecken, jag har knappt haft internet alls under veckan då min mobil är slut. Den kopplar ifrån sig från typ alla wifi's som är i närheten och mitt mobila nätverk fungerar typ inte så jag har inte haft en tanke att ens försöka ! :) Tänkte försöka komma igång med bloggandet nu, känner dock inte för att vara inne och blogga nu när jag har sommarlov, för börja prioritera, haha ett liv eller en fungerande blogg ?
Puss på er, ska vara social med mi lilla psykopat som sitter brevid mig ! :)

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0