Väntar så sjukt massor !

Fick hem ett mejl från Strömsholm förra veckan (tror jag) och det mejlet förgyllde min dag, skojar inte ?! Jag väntar som faaan till juli så jag ska få hem brevet om jag kommit in eller inte. Min syster kom in på Flyinge, verkligen jätteglad för hennes skull :D 
Just nu sitter jag och skypear med Nordh, Topias & Jonny, dom sitter och diskuterar spel så jag sitter helt tyst och försöker förstå... 
Började kl 10 imorse, vaknade kvart över 8 och kunde inte somna om ?! Jag brukar alltid sova jäkligt gott den tiden på dygnet. Men ivf så var vi på Sjöfartsmuséet till 11, sen äta lunch i skolan och sen hade vi picknick, haha mysigt !

Imorgon blir det att sitta på en segelbåt hela dagen, från 8:30 till typ 6-halv 7, ska väl bli ett äventyr det också ! Hoppas verkligen det är fint väder imorgon så man kan sola och bli brun lagom till skolavslutningen.

Här är mejlet jag fick ↓, (vet även att dom andra 2 som klarade provet fick samma mejl, skulle va kul om alla kom in!)
 

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0