18-års bilar !

Då jag inte bloggat på ett tag så tänkte jag lägga upp ett random inlägg om ett gäng bilar jag kan tänka mig att ha som 18-års bil ! :)
Jag vet att det är länge kvar, men jag är ju somsagt redan 16 och det är två år kvar, så det kan vara skönt att ha ett litet hum om hurdana bilar jag vill ha, vill ju främst kunna ha en bil att köra t.ex. hästtransporter med då jag kommer ta lilla E direkt efter att fått bilkörkortet om det inte kommer ändras något med det !
Men första är då:
Chevrolet Camaro SS 2012 !
(Är verkligen ingen bil att dra hästar med, men jag skulle verkligen inte säga nej om jag har råd/får denna bil)


Chevrolet Silverado
(Skulle även här försöka hitta en silvrig bil av denna modell, älskar pickuper !)


Volvo s60
(Aningen gubbig, men den är mindre och smidigare att köra inne i stan med än bilen ovanför och under här, jag tycker det är skitsnyggt med folk som har t.ex. en Volvo och har hästtransport bakom)

Nissan Niavara D40
(Mycket stor bil och drar allting väldigt stadigt vad jag har förstått !)



 
 

Comments
Posted by: Jiwe

såna där drömmar hade jag oxo en gång i tiden. Men det bidde bara just drömmar !

2013-03-29 @ 07:35:28
Posted by: Jenny - Åländsk islandshästryttare

Efter det där så är man skuldsatt resten av livet! ;)
Men jag håller med dig, en pickup vore inte helt fel, men förj*vliga att köra på vintern...

Svar: Skulle vara helt gudomligt att ha att köra hästar med !! :D Neej, dom är ju fyrhjulsdrivna, dom måste ju vara gudar att köra m på vintern !
Malin Mattsson

2013-03-29 @ 23:02:29
URL: http://yras.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0