Antagningsprov

Förlåt för noll uppdatering, men jag har inget speciellt att skriva här, och inte såna saker som är värda att berätta :p 

Fick ett brev från Strömsholm idag, shit vad glad jag blev när jag såg ett stort brev hemma på bänken som det stod Strömsholm på ! Hela jag bara bubblade av glädje, that just made my day ! :D 
Ska på antagningsprov dit den 21 mars, taggar som faaaan, ska göra allt jag kan och lite till för att få en jättebra ritt och superfint i stallet, måste verkligen ha extra poäng till mitt slutbetyg och jag hoppas som fan att jag kommer in där sen i höst !!
Den veckan kommer bli den bästa vecka, helt seriöst ! Veckan innan fyller jag 16, måndag morgon ska jag infinna mig på praoplatsen, och sen till Strömsholm 2 dagar, längtar som fasiken ! :D

Idag var jag och sökte ännu ett sommarjobb, ska fara till 2 butiker till hade jag tänkt, men det tar jag på måndag. Just nu sitter jag med ansiktsmask och tänkte starta ett avsnitt av Chicago Fire faktiskt :)

Helt galet vad glad ett brev kan göra en person alltsåå :*

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0