@ Eckerö Line

Sitter på båten påväg till Grisslehamn, för att sedan fortsätta färden mot Strömsholm ! Är jättetaggad, ridlektionen gick jättebra igår så jag hoppas det går bra när jag rider imorgon :)
Jättekul att min statistik går uppåt för varje gång jag klickar in på min blogg, det kan ju vara för att jag har skärpt mig och bloggat mer eller mindre regelbundet och ganska ordentliga inlägg då jag väl skriver, antar att det är vad ni vill ? ;) 
 
Ridlektionen igår reds på Pluto, vi hade skänkelvikningar och vi började med att rida ut en sväng, ponnyn var helt galen, håll i er nu men jag hade knappt noll kontroll över honom för att han va så jävla pigg ! Vi red skänkelvikningar sicksack över vägen, på tillbaka vägen hem travade vi skänkelvikningar. Resten av lektionen var han så sjukt jävla pigg så jag hade honom precis där jag ville ha honom, ett bocksprång på hela lektionen vart det, klagar inte ! :)

Som sagt är jag påväg till strömsholm nu ! Alla på Räddningsverket önskade mig lycka till så det kommer nog gå skitbra ! :D Kommer uppdatera igen imorgon på färjan hem.
Ha en bra dag ! 
Bild från när jag satte mig i bilen påväg mot färjan imorse ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0