Hopptävling 1 april !

Som ni kanske redan vet så har propostionen kommit ut för clear rounden 1 april i Sleipners ridhus ! Har verkligen värsta beslutsångesten om vilka klasser jag ska starta.. 
Det blir ju högst antagligen på Indianen, och jag tänkte på att starta 70 & 90, men jag funderar på om vi kanske ska prova klättra över en bana på 1 meter ? Isåfall blir det 90 & 100 eller 70 & 100. Han är ju ganska storgalopperad och ridhuset är ganska litet :p Måste rådfråga ridläraren, haha !
 
Just nu sitter jag och väntar på att min tvättmaskin ska bli klar så funderar jag på att gå å lägga mig, är ganska trött. Måste fixa bilderna jag tog idag på Maja på hennes dressyrträning ! Jag kan garantera er att bildresultatet inte vart det bästa, hittade verkligen inte någon inställning som jag vart nöjd med, filmade istället så jag ska klippa ihop en film istället :)

Så fin häst ! ♥

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0