Måndag, jag gillar inte dig !

Haha shit vad deprimerad man vart idag när man insåg att det är skolan man ska tillbaka till och inte praoplatsen ! Så jag hade verkligen ingen motivation till att kliva upp alls.. Men jag klev upp, en timme sent och for iväg till skolan, haha vadå deprimerad ? Jag höll ut skoldagen och for hem och glodde på tv och började ladda ner en säsong av Hawaii five-0 och några avsnitt av tredje säsongen ! 
Just nu sitter jag och kollar på 112 - på liv och död, väntar på att det ska komma varmvatten i duschen så jag kan duscha och sen sova. 
Var och tränade idag, först chillade jag på en cykel liknande sak, skitjobbigt, har verkligen ingen kondis alls ! Sen tränade jag ben, först framsida lår 45kg runt 40-45 gånger, sen baksida lår kanske 25 gånger 90kg :) Haha jag kände mig ganska bra där ett tag !
Men nu ska jag kolla klart avsnittet här och sen duscha !
Jag bjuder på en arkivbild på världen bästa hund ! ↓
 

Comments
Posted by: evelina

hahah malin xD du har verkligen ingen koll alls, de är pounds inte kilo på träningsverket, hade du tagit 90kg hade jag varit imponerad ;)

2013-03-26 @ 08:44:23
URL: http://akaeve.blogg.se

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0