Sista dagen på en amazing prao ! ♥

Är precis hemkommen efter att haft en otroligt rolig tid på Räddningsverket ! Har lärt känna helt sjukt underbara mänskor, lärt mig massor inom räddningsområdet ! ♥
Kan ege inte lägga ord på hur sjukt roligt jag haft, jag har fått en helt ny uppfattning om hur våra brandmän på Åland är !
 
Idag fick jag gå med Jan då Jocke satt med i första ambulansen som förövrigt har varit borta heela dagen, jag vart typ värsta heartbreaken jag trodde inte jag skulle få säga hejdå till honom då jag ändå lärt känna honom bäst, men någon minut före 3 så rullade ambulansen in, haha fatta lyckan ! :D
Ja men iallafall, vi tog ut stegbilen och luftade den idag, jag fick fixa allting själv och köra runt där och fara. Jag tog en kotte från toppen på en gran som minne, men såklart glömde jag min kotte där :( 
På luchen for jag och köpte ett tackkort och en chokladask till grabbarna som tack för praon. 
När jag kom tillbaka for jag och några till iväg till ett dagis som skulle lära sig släcka bränder, så det var en unge som höll i släckaren, han riktade bak sprutmanicken (där jag satt) och tryckte av, tack för duschen ! 
Sen tillbaka så chillade jag runt bara värre och så gick vi på fika. Efter fikan inventerade vi ena ambulansen och kollade att allt fanns där ska vara, sen packade jag ihop allt och tackade alla och for hem, med gråten i halsen !

Ska fara iväg till sleipner snart på ridning, och imorgon bär det av till Strömsholm ! Hoppas verkligen att det går bra där :D
Har ingen bild till detta inlägg, men ni kan få en gammal från husvagnsmässan som har samma motiv som dagisbarnen gjorde idag ↓

Comments

Comment on this post:

Name:
Remember me ?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0